☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

söndag, juli 19

with a heart of gold

den där jävla
jävla jävla.
helvettes allting. alltid finns den där. alltid. tänker på. alltid.
och vad munnen går i ett på henne. oj oj. jag hör ingenting. munnen rör sig. läpparna formar bokstäverna till ord.
how can a view become so twisted.
det känns som att mista någonting. det gör så ont att leva. gå igenom varenda dag utan någon anledning. gå på deras gator. stå på deras torg. leva i deras värld. varför inte? det undrar jag.
pain
nu sitter jag åter igen i den ensamma källaren i det ensamma huset. där ingen förstår någonting. ingen vet någonting. allting är så bra. jaa nu ska vi äta tårta för mjölkvärld har namnsdag.
aldrig i livet.
inte bara för att det är tårta. därför att jag inte vill vara med och leka glad och grattis gumman. jag vill inte se mammas glada min när hon ser mig äta den fula tårtan.
jag vill bara sitta här. vara ensam. det mår jag bäst av. jag har fullt ungänge. det är alldeles grönt.
little 15. jag är little 15. orden är jag, meningarna är jag. jag är kompet. jag är låtskrivaren. jag är han.
jag är gud.
åh vad jag önskar att jag vore gud.
att jag inte vore tjejen som regnar och inte vet vad hon ska skriva egentligen. sms. allt rasade.
att ha och att hålla
and suffering
jävla jävla alltingFet.
så stort. så fruktansvärt stort och... kraftfullt. im down on my knees.
and somewhere there someone who cares with a heart of gold to have and to hold.
jävla jävla jävla, martin!... mitt allt.
martin mitt allt. min energi. mitt skäl. syre. mitt liv. god is saying nothing.
always.
ingen kan ta honom ifrån mig. ingen. ingenting! aldrig så kommer jag lämna han nej.
ordet nej är överskattat överallt men inte här, hos mig med mina ord, skriva ur mitt hjärta.
jag regnar därför, därför att jag känner det. meddelandet han sänt ut. jag känner precis lika dant. jag läser det inte. jag granskar det inte. jag känner det.
mamma kommer in här. "varför är du så ledsen?"
varför är du en sån bitch?
in various
det kan vara olika. man behöver inte göra det så hemskt som det kanske är, och man behöver inte göra det hemskare än vad det är heller. det brukar ofta vara i tempos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord