☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, juli 23

hole to feed

nu vet jag.
alldeles nu. jag vet allt. jag vet varför. jag vet varför inte.
varför lever man. varför känner man. varför måste man svälta sig. varför allt detta illamående. jag vet varför.
nu vet jag.
då jag fått tillbaka mitt sinne är allt bra igen.
när musiken sätts på och jag är ensam i det stora fuktiga huset finns det inget bättre än att vara just jag.
jag som förstår. jag som anorektiker. som rökare. som allt. som att finnas. som att älska.
älska.
älska.
jag förstår nu igen. jag lever nu. jag finns. jag är jag.
det finns ingenting som kan stoppa mig. nothing can stop me now.
dom senaste dagarna har jag levt som dom andra, som dom andra vill att jag ska leva. men dom kan inte stoppa mig då när jag känner detta. då när martin sjunger ut den sista tonen av lie to me för mig.
för mig för mig. bara mig. den är gjord för mig.
martin är min gud. martin är mitt liv. martin är min älskare, min älskare min älskade.
min vackra prins.
happy souls. I CANT DO THAT! NOT ME. IM NOT LIKE THAT.
det finns så mycket som retar mig. the things you do. jag vill bara smälla er på käften. folk som inte vet ett skit om livet.
som inte vet vad smärtan av att inte kunna äta är. hur den känns. jag tycker synd om dom. dom som inte vet vad musiken kan göra för en.
göra en lycklig. leva för musiken.
lets surrender...
...to love.
jag klarar inte av somebody. den är för känslig. den är för mäktig. jag klarar bara inte av att höra den.
bara nätter då musiken flödar i mig, då musiken är botet mot allt, då musiken är skriven för mig.
för mig.
bara då och endast då är det okej. en gång. jag måste höra den igen. en gång till. åh martin! en gång till.
ååh martin martin martin martin martin lee gore. din guda själ. your little soul. ditt hjärta är så stort och mäktigt. alldeles för mäktigt för din lilla kropp. alldeles för mäktigt för att du ska leva i denna helvettes värld. det är få som förstår så hårt som du gör. im sure that you mean the world to me.
to me to me. (party time is here again)
everyone can come if they want to.
HgesjsFPKHTJIOSJIIGDGDSATWI4T0843HUEWSF.
let tomorrow and today, bring a life on ecstasy wipe, away your tears of confusion.
jag förstår. varenda ord. varenda andetag varenda ljud. varenda tonart. varenda slag. thank the lord for small mercies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord