☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, juli 28

i saw something in your eyes im sure

i have that desperate feeling
jag sitter här på mitt arsle i det stora slottet. längst upp på vinden och känner mig som en rätt okej människa. show me how this life should be
jag spelar en ren dave gahan låt, bara han som sjunger och bara han som skrivit ner orden, bara han som mixtrat med ljuden. bara dave gahan är i rummet. han är rätt så bra, "den där dave".
ändå känner jag mig tom. inte alls samma känsla som när Martin Gore sjunger. jag vet inte, all den hära maten har gjort mig alldeles konstig. jag mår bra. jaa min kropp den, har aldrig mått bättre känns det som, alldeles hel och fylld med energi. mm. värre äre med huvudet. det fysiska ätandet har helt tagit över.
after the storm had passed. det är som att förut hade jag någonting att sträva mot, men nu när jag inte kan svälta, leva eller ens röka, känns allt så onödigt. jag tillhör den andra världen, inte den här.
somethings in your eyes, i wanted it for myself
jag är alldeles tom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord