☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, juli 24

let me hear you crying just for me

det finns ingen i hela världen som just han.
just one caress.
sitter i den ensamma källaren åter igen. men jag kan inte få fart på det. jag kan inte. det är inte samma känsla nu när någon vet att jag är här. någon kom på mig. någon kom och pratade med mig.
"vill du ha mat?"
nej fyfan. jag har redan överätit mig idag.
"har redan ätit"
kortfattat svart. jag orkar liksom inte med. folk ljuger och tror att dom är någonting. tror att dom vet saker. tror att dom är så jävla mycket bättre. nej fyfan. människor kan dö. dom kan dö. alla kan dö. jag kan dö. ja jag kan dö. jag vill dö. death is everywhere. eller åtminstonde försvinna. tillsammans med fly on the windscreen med ett paket camel blue samt en tändare. varför inte?
just one caress.
martin kan skriva låtar han. som berör. som betyder någonting. som får en att tänka till två gånger. som får en att bli lycklig. känna att detta, detta är vad livet går ut på. detta är vad livet har att bjuda på.
the more i look, the more i see, the more i feel. touch me. touch me. now. touch me.
jag skulle hemskt gärna supa ner mig i kväll. men jag ska till min kompis olivia. som tydligen har ätstörningar. oja självklart att hon har det. jaa fyfan. hon är ju verkligen påväg ned också. mmm.
alla bara ljuger. ljuger för att få uppmärksamhet som i detta fall är 110%. dom ljuger för att få känna på hur det känns att bli älskad. idag är det tre veckor sen trion depeche mode spelade.
idag är det tre veckor sen man kände lycka. uppnådde det ultimata. då kände man att ja, det här är därför jag lever, det är det här är därför jag stiger upp varje morgon och segar mig igenom djävulsdagarna måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag. det är därför.
lets get away, just for one day.
det är det här som kallas livet. livet. jag ryser. musiken är så mäktig. så stor. så djävulskt underbar. hur kan man göra en sådan musik som får en att älska så mycket som man älskar när man hör musik? hur kan man göra det? det är så fint. så otroligt fint och vackert.
vackra förstående människor som gör musik för sånna som jag ska lyssna på den. jag har en gåva, jag tror att jag alltid har haft den. alla får inte den bara vissa.
jag är vissa. det är som att meningen vill att jag ska ha den. det är meningen att allt som hänt mig ska hända.
jag är anorektiker, det är meningen att jag ska vara det. jag kommer ihåg när jag var yngre. det har alltid varit där. jag har alltid varit varsam med maten. jag har ätit självklart men inte för mycket godis och kakor osv. jag har alltid tyckt att jag varit fet. jag har aldrig kunnat klara mig utan aktiviteter. jag har alltid varit tvungen att röra på mig.
det är jag. jag är menad att ha störningar med maten. jag ska alltid ha störningar med maten. jag tänker aldrig då släppa taget om det. det skulle jag aldrig klara. det skulle helt enkelt bara vara för mycket för mig.
now when where alone and its dressed in black again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord