☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

söndag, juli 26

damaged people

im easy to see through.
jag hatar att vara här. jag hatar att inte få leva. jag hatar att inte vara jag. jag hatar och hatar. livet.
att leva.
och så han. peter. varför finns han där för? i mig. nej aldrig. han får aldrig finnas i mig. aldrig mer. han finns inte där. jag älskar inte honom. nej fy...
supa supa. alkohol i blodet. tårar rinner. jag var full. saknar hatar älskar, vill dö. jag vill dö. jag var full igen.
and when you think youve tried every road, every avenue.
och käften går på henne hela tiden. den får aldrig vila. stora ansikts muskler. mm. blablabla. ååh det är så synd om henne hela tiden. hon vet ingenting. hennes liv har gått ut på att hon vill ha kärlek ifrån alla andra. alla får passa upp på henne. fixa sitt schema efter henne.
hora.
peace will come to me.
martin.
jag skulle kunna leva utan honom. ett förjävligt liv så att säga. men om man ändå tar slut på allting kommer jag aldrig få känna smärtan ifrån den tommhet som kommer framstå. utan honom.
peace will come to me.
jag är fet. peace will come to me? nja tveksamt. men jag ska plågas. det sa stella. för om man plågar och plågar. magen gravid. så tror dom tillslut att allt är bra igen. och då kan man sakta men säkert dra ner på det feta.
men jag vet inte om jag verkligen orkar med ännu en tid med i must fight this sickness find a cure
fast ändå säger den att jag vill ha den, jag vill ha smärtan. jag vill ha krampen. jag vill ha en smal kropp.
så jävla fult.
mira lee, 15, rökare och självdestruktiv.
och juste, anorektiker.
in another lonely universe were laying side by side, where no ones hurt and no ones cursed
and no one needs to hide
songwriter: Gore, Martin
idag är mitt liv just sådär tråkigt och uselt. så uselt, en skam.
the truth is youre miles away.
aldrig kommer han vilja prata med mig igen. aldrig kommer jag få hålla honom. typ when youre in my arms the world make sence. aldrig mer. jag har förstört allting igen.
youre going straight to hell.
songwriter: Gore, Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord