☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, juli 7

it doesnt matter

jag är honom.
dom säger det hela tiden till mig, att jag ser ut som honom och att jag såg ut som honom på konserten. javisst, det är det finaste dom har sagt till mig. jag älskar att vara honom. att se ut som honom. samma vissna ögon och glittret under ögonen. iallafall på konserten.
men det är något som liksom inte stämmer med det. jag är så glad över att jag är just HONOM. jag älskar honom. men inte på det sättet att vara honom. jag är också kär. kär i honom. han lyser upp mitt liv varje gång jag hör andra stämman i någon låt. jag måste bara dra på smilebanden, jaa ni vet hur det är. man kan liksom inte tänka på något annat, inget är så roligt och intressant som att prata om honom. se bilder på honom är det bästa av allt. höra hans fina mjuka röst. veta saker om honom. veta att just han har sett just mig. lilla mig.
dom senaste dagarna har jag bara tänkt på honom och dom senaste nätterna har jag bara drömt om honom. han. den vackraste mannen på jorden.
jag är så inne i honom.
han heter martin lee och det är det finaste namnet jag någonsin hört.
jag är egentligen så patetisk. att jag är kär i en legend. jo han är en legend för mig. han är historia. ajajaj. det gör så ont att lyssna på vilken låt som hellst, för i alla låtar så sjunger han också. det gör så ont i mig. i magen och i bröstet.
jag kommer aldrig få träffa honom. aldrig röra honom, aldrig berätta för honom hur jäkla stor han är i min värld. vissa förstår mig, men vissa inte. jag menar, det finns så många människor som lyssnar på musik hela livet utan att egentligen förstå vad musik är.
musik är någonting vackert...
jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. det går egentligen inte, det är bara det att vissa människor förstår, thats it. man kan inte försöka få andra människor att förstå underbarheten med det hela. varenda litet pling. varenda liten mening betyder något. det spelar ingen roll om det är timbaland eller vemfan som hellst. 50 cents eller tralala bulldog. det är ord som dom har skrivit ned som har en betydelse. en VERKLIG betydelse.
and then i realise
it doesn't matter
min martin, han kommer jag aldrig få.
men it doesn't matter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord