☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

lördag, juli 18

dom andra

loves not enought in itself.
sitter i den ensamma fuktiga källaren igen. ensam i det stora huset.
ensam ibland folk.
more more more more more than a party.
jag längtar så in i helvettet efter någonting annat än det här.
jag orkar inte sitta i den ensamma källaren i det ensamma huset något mera. jag orkar inte sitta och smsa med folk. jag orkar inte sitta och sukta efter cigaretter. jag orkar inte. gå och duscha på morgonen. gå ut med hunden. leka med mjölkvärld och johanna. jag orkar inte att den nya fina linnet som jag tänkte använda så mycket i sommar är alldeles för stort. det är ju 36! jag kunde ha 36 för några månader sen.
jag kanske inte borde gå ner mer, jag vill ju ha det dära linnet. men jag måste ju det! du kan ju inte se ut som du gör! nej men du är smal. nej. du är smal. nej.
nu kom någon hem. huset är ensammare än vanligt.
jag längtar väldigt mycket efter svält och frysa. nu är jag mätt och svettig istället. fyfan. det är så äckligt. jag har aldrig kännt mig äckligare än nu. så jävla fel det är så jag dör.
jag ska inte vara såhär. meningen är inte så.
människan som kom hem är uppe i köket nu. tar någonting ur kylskåpet för den har en kurrande mage. en hungrig mage. jag smyger med att jag sitter här i källaren och skriver en ful blogg som ingen läser. som ingen följer, som ingen förstår.
det är bara jag och dom andra. ensamma bland folk lever dom ett vanligt liv precis som jag.
för vi blev som dom andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord