☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, juli 17

thoug its not love

har nyss satte på black celebration för kanske tionde gången denna vecka.
kände att jag behövde det. egentligen.
sitter i en ensam källare och har ångest. ångest.
ångest.
nu kom fly on the windscreen. den är för bra för att vara sann. come here. kiss me. now.
jag pallar verkligen inte. jag lever mellan två världar. orkar inte orkar inte. come here touch me kiss me touch me now touch me touch me. jaa. jag vill. nu. bara nu. du och jag. nu nu nu. det kommer aldrig hända. touch me. åh. min älskade.
min älskling. världen är orättvis. för orättvis.
fragile. nu kom a question of lust.
you make me smile. ooja.
det är så förvirrande. jag är bra ena sekunden och nästa blir jag större än... jag vet inte vad.
jag såg peter på affären idag. jag vände ryggen till och gömde mig. jag vet inte varför egentligen. det bara blev en reflex. jag mena, jag vet ju inte hur han reagerar om han ser mig. hatar inte han mig?
jag vet inte.
jag vill inte ta reda på det heller.
men varför bryr jag mig egentligen?
jag kan erkänna att jag saknar någon som håller om mig ibland. någon som liksom bryr sig om mig. tycker om mig. älskar mig? as i lay here with you, the same lies with us. we talk of love and trust that doesnt matter.
JAG HATAR MARTIN LEE GORE
varför måste han finnas för? vad har han gjort för världen? ingenting! han gör lite musik och vadå? han kan inte ens spela gitarr, han kan inte ens sjunga.
aj.
jag känner inte igen mig själv. jag har alldeles för mycket... någonting. som inte är bra. inte fett. utan psykiskt.
its just a question of time.
jaa. innan jag gör något drastiskt. desdruktivt. det är det mamma säger hela tiden. att jag är desdruktiv. jaha okej.
i taste when we kiss.
vad är det för mening med att leva när man inte har någonting att leva för? let me here you speaking just for me. nej fyfan.
som dom visa gudarna en gång sa : it all seams so stupid it makes me want to give up, but why should i give up when all seams so stupid?
nej fyfan.
and as it happends it happends here in this house. jo ja det ser vi ju.
varför klagar du så för? det är ju dom du mår bra av. det är dom som helar dig. lagar dig när du är som trasigast.
men varför? jag kan inte ha vissa bilder som bakrund på min mobil för det gör så ont när jag tittar på den. jag har en bild på martin som bakrund på datorn och fyhelvette vad det smärtar. det smärtar att se honom så olycklig. få fruktansvärt fin, oskuldsfylld och innocent, but when i say innocent i should say naive.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord