☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, juli 23

someone has been removed, what happend to her?

01.26
herregud vilken arvikakänsla jag har. lyssnar på welle för det är så jävla snart. och sen tittar jag mig i spegeln och ser inte en svart panda. blir rädd. äcklas. fattar inte. fattar ingenting påriktigt.
för ett år sen skrev jag detta och nu skriver jag ingenting. är jag samma person? jag ryser fryser dör ut. den 23dje. idag är det den 23dje och en vecka kvar tills welle. jag skiter i welle och lika lite bryr jag mig om fever ray och röyksopp, mustasch och snubbe von fersen. den dära jävla känslan bara. jag skulle kunna döda för mig själv, bara för ett år sen. jävla 2009.
01.41
iallafall har jag tänkt på denna dag väldigt mycket. inte bara för hans skull utan mera.. hmmh hur ska man säga detta så det inte låter konstigt. personligen emotionellt känsligt. what is his name what is his name what is his naaaaammmmmmme. lyssnar på counterfeit i din ära.
grattis till mr gore till sitt 49 år.


du är fortfarande dig själv iallafall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord