☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, juli 14

theres a yearning inside and its showing through

jag säger inget. vad finns det och säga? säga att jag älskar honom så många gånger om. så mycket så att det gör ont i mig. det gör så ont för jag älskar honom så mycket. kan man verkligen älska en människa så mycket fast han är miles away men i feel your warmth and it feels like home. åh martin. jag lyssnar på agent orange och jag gråter som ett litet barn. jag sitter in my room where time stand still and moves at my will. will you let the morning come soon or will you leave me lying here in your favorite darkness? jag gråter som ett litet barn över denna man som det gör så ont av att tänka på. det var så länge sen jag kände så. det är den vackraste känslan som finns, som jag någonsin upplevt att känna. herregud. jag skiter i allt jag skiter i min teater och skådespelartalang jag skiter i att dricka röka jag skiter i det. för jag skulle ge allt. ge allt som fanns runt omkring mig. ge mitt liv. jag skulle dö för honom. jag skulle dö. ifall jag behövde dö för honom precis i denna sekund, skulle jag inte ens tveka på att ta mitt liv. i feel you, your precious soul. and i am whole. jag är on fire nu jag kan inte sluta skriva. jag kan inte sluta tänka. jag kan inte sluta älska och jag kan inte sluta lyssna. jag kan inte sluta lyssna. detta är så stort... att det känns. det känns så jäkla mycket. det känns för att det är så äkta så det kan inte bli mera äkta. och jag fortsätter säga det om och om igen. im down on my knees.
and somewhere there someone who cares
with a heart of gold
to have and to hold


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord