☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, juli 2

happiest girl i ever knew

detta kära läsare är en alldeles underbar dag.

>JAG KOM IN PÅ KULTURAMA<
förstå de! jag kan knappt själv förstå det. jag är bara så... övertumlad. jag kom in, jag kom in åååh jag kom in!
solen skiner hårt (fast det sa jag bara för att man brukar säga så) och jag vaknade upp bredvid en alldeles perfekt pojke i morse. jag sitter på golvet i mormors ensamma lägenhet, ingen säger åt mig vad jag ska göra.
jag är en alldeles fri människa idag! elvis spelas i bakrunden och jag bara ler.
jag har lyssnat på personal jesus och jag tror att det är sånnahär dagar i livet som gör så att männskligheten lever vidare.

"Im so glad Im living, Im so glad you're mine"
sjunger Elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord