☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, juli 21

thank you faltetinme be mice elf again

the light pours out of me
03.00
it jerks out of me like blooo00ooo000ood



blod. svett och tårar. var inte det något slags talesätt en gång i tiden. well också en snook-skiva om jag inte minns fel. "what on earth is the size of life?"
ett ganska självklart ifrågasättande.
be mice elf again. jag är ganska mice elf again. fast en eftermiddag på ett tåg sa en frisk man all your stupid ideas got your head in the clouds. you should see how it feels with your feet on the ground.
well jag vet inte så mycket just nu. ni vet vid nattetid så slutar alltid hjärnan... jag är hjärnan som slutat att förstå, att fungera totalt och allting styrs av... i ditt bröst finns en kuslig maskin.
hjärtat
allting som man säger kan man relatera till olle texter. varför?
men finding the right words can be a problem.
got to move on sometime, and its about time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord