☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

söndag, juli 18

welle om like less then två veckor

Willkommen in der Wunderwelt der Technik


någonting sådära. snart är det den 23dje och snart är det den 29onde. och snart snart åker jag till sollefteå igen. vilken ångest. snart är jag rödhårig igen. snart är det pepparkaks-regn och rosa-ballong-party.
allting är "snart" och jag hatar ordet snart. och framtid. eller ska man leva i nuet frågar man sig?
alla har ju som sagt olika åsikter om DET. men om man inte har en jäkla fakkkkkking åsikt då haha.

fast de enda jag vet är att jag älskar ensamma torsdagar i fredsbergshuset. små full ligger alexis raklång på golvet och försöker med hela sitt hjärta att spela trumpet medans stella går runt i cirklar och spelar lie to me på dragspel samtidigt som jag själv sitter i någonslags freddegrädde/guru-ställning på ett bord med en banjo.
"so what do you know 'bout computers ;););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord