☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, juli 9

and somehow it's become unmentionable

denna låt får mig att tänka på soliga dagar i stockholm med vänner och då när livet känns sådär bra.



inte sitta äcklig, fet, ful och bakfull i ett stort hus och veta hur mycket i livet man förstör hela jävla tiden. allting, precis allting, har jag förstört. "allting som vi byggt upp har du rivit ner"
precis helvette allting. jag ska aldrig, aldrig, aldrig dricka en droppe alkohol mer på flera jävla år. och jag vet att det jag säger inte är sant. därför att never again is what you swore that time before. jävla policy of truth. läs orden. kan de bli mera sant?
och jag lyssnar på thieves like us om och om igen. jag känner ingen sorts lycka alls. de enda jag vill är att min mor ska komma och krama om mig och säga att hon älskar mig. säga att allt är förlåtet och allting kommer bli bra.
men åt helvette med de. hur kan jag tänka på henne nu? hon ska vara död för mig. hon ska vara död för mig hur svårt är det att förstå. och en annan sak som också fackar sig är den jävla cepe saken. jag är så fet just nu. jag kan inte ens kolla mig i spegeln. och sen äter jag ändå varför äter jag för? hur kan jag äta när jag är så stor?
nu skiter jag fullständigt i denna jävla blogg. den ska dö. precis som allting annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord