☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

lördag, juli 3

dont say youre happy out there without me i know you cant be cause its no good

jag vill stå längst fram vid en vintergata scen och inte förstå att snart är det depeche mode för första gången. jag vill att det ska vara för ett år sen. 2009 och vara helt fri och lycklig och vara så liten som man var då.
så himla oskyldig och vacker. "kom igen ge mig en vibration".
efter idag är jag fulländad. en alldeles fulländad människa.
tänk så vacker man var. så fruktansvärt vacker. och tänk vad en bakisdag kan förstöra för en.
välkommen till vår lilla planet.
idag är det ett vackert datum för mig. 3 juli. vad ska jag säga.
den tredje jävla juli. och jag spelar depeche bara för mig själv. finns det något vackrare.
jag sitter inne på min jävla blogg och lyssnar på jävla ultra. jag är så jag. whatever ive done, ive been staring down the barrel of a gun. kan någon jävel förstå.
kan någon i denna värld förstå. ochsen ljuden av love thieves. snart är det dax. snart är vi hela. snart är det depeche mode den 3 juli på arvikafestivalen och ljuden av in chains som snart ska börja. det är bara en timme och 12 minuter kvar tills märket kommer upp.
snart är det home.
love will be the death of my lonely soul brothers. but their spirit shall live on in the hearts of all lovers
jag ska gå in i mitt rum snart. brb afk see you next time jag vet inte vad jag skriver ens.
nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord