☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, juni 30

MAKE ME LISTEN JUST FOR A MINUTE MAKE ME THINK THERES SOME TRUE IN IT

im so glad im living im sooo glad youre mine


nuuuu ska jag upppdater aliite. sitter i min mormors lägenhet så himlabäst asso ska vbo här tils på söndag. you came to my side and looked at me and lade your hands on me. eller nåt
elvis är en ensam och bitter liten man, som mimmi säger " they call me poor boy, poor boy, poor boy oh poor boy
but what ive got is a heart for a lovin memory and thats all i got to have. elle nå
allstå elvis är en ensam och bitter liten man men han är endå en vacker vacker man. fast nu har jag lyssnat på denna skiva tre gånger och nu vill jag lyssna på mera fint som är mera fint än elvis
"natt, svart. bara bowie och jag som vet att jag är där" åh filmen g plötsligt i mitt minne. jag viill dö just nu. jag vill0 ta mera av den dära peppar saken som min älskade mormor ha i sitt skåp. men alltså jag älskar noh min mormor mest av alla i min släkt. allstå jag älskar henne såmycjket
min mormor. och mina systerarararr hahahhahahahahahahahahahahhaha är livet bra`?`??? är livet bra ?? ÄR LIVET BRA undrar jag svara mig denna fråga kära läsare som orkar lära detta fylleinlägg. jaaa jag är påverkad. jag sitter i min ensamma mormors lägenhet för att jag står inte ut med min mor längre. hon tar livslusten ifrån mig så jag flyttade hit istället. jaa jag tycker ite om min mor men min mormor är en annan sak.
okej ska slyta snacka. men iallafall full e jag och jag sitter och lyssnar på en alldeles perfekt elvis presley, nästan för perfekt för mig. för jag är ingen perfekt liten flicka. jag är som olle. jätte operfekt och så mycket fel så det fanns inte. jag har aldrig sett en mer failad poersosn i hela mitt liv. men alltså
man behöver inte vara perfekt. ideal och sånt som stella säger.
alltstyå
mitt liv. vad ska man göra av med sitt jäääkla liv. jag tycker om en person så himla mycket. åh vad jag tycker om honom
SOME GREAT REWARD COME WITH ME TELL ME IS THERE SOMTHING TO DO IS THERE SOMTHING TO DO IS THERE SOMETHING DO TO
IM GOIING CRAZY WITH BOREDOM COME WITH ME
A
DVKLDFJ
MITT LIV BESTÅR AV MUSIKEN påriktigt och de vackra människorna som på nåt sätt kan tycka att jag är en älskvärd person. det förstår jag inte själv. men is there something to doo ive got my leather boots on
nej det har jag tyvärr icke på mig. hohoohoh vad jag är påverkad as hell omygard vad gör jag av med mitt liv. i gladly go with you ive got my leayther boots on is there something to do, youve got your pretty dress on
nu började lie to me och jag smälter som mänskligt smör. come on and lay with me, come on an lie to me, tell me you love me, say im the only one
WHEN I SAY INNOCENT I SHOULD SAY NAIVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord