☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, juni 17

thieves like us

okej
jag har nu kommit på att mitt sommarjobb är faktiskt ganska fint. livet kan vara fint om man ger det en chans.
ligger trots jobbet om nätterna och lyssnar på världens vackraste musik och tänker och drömmer.
det är liksom olle ljungström... det är olle ljungström haha, jaa snart ska jag få se honom om fem dagar, och jag bryr mig inte så mycket om att jag inte hört alla hans trettio skivor. för han är ju ändå han. och jag ska se honom. nu högg det.
och ibland så kanske man bara sätter på music for the masses bara av ren slump. nu högg det igen.
livet är bra livet är bra. fast varför är jag ändå så bitter. jävla typiskt mig. äsch skit i det eller nåt.

1 kommentar:

  1. mira mira mira mira mira all i wanna do is see you don't you know that is true

    SvaraRadera

alla vackra ord