☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, juni 1

I FEEL BLUE, FEEL BLUE / BLUE MONDAY fast det är tisdag idag

bara info:

nu när jag inte spelar Luzia längre känner jag mig tom, eländig och inte alls mänsklig.
men jag kommer väl över det, fast det är ju något som saknas liksom.

bara info om band som jag lyssnar på om dagarna:

- new order
- the human league

typ. asso jag suger verkligen på att blogga. VAD HAR HÄNT?! jag bloggar förmycket i mitt huvud istället. eller något JAG VET INTE ENS VAD JAG HÅLLER PÅ MED FÖR TILLFÄLLET.
allt jag vet är att jag saknar Luzia och jag känner mig ensam i min kropp.
som suger igen äsch jag vet ingenting längre.

"jag närmar mig målet som jag just åkt ifrån. som jag varken kan leva med eller utan"
jag vet inte varför jag gör som jag gör. det är mer en vana som bara tycker om att vara vana hos mig. fast den vanan är inte bra och jag blir mer som en robot när jag bestämmer mig för att bryta vanan. och då känner jag mig ännu mindre mänsklig och ännu mera ensam. vad sjuk världen kan vara egentligen.
men jag känner en som gillar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord