☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, juni 23

människor kan

okej. nu har jag sett honom "det är jag som är Olle"
självaste olle i egen hög person stod som minst en meter ifrån mig.
alltså. mitt liv har varit bittert på senaste men liksom... mitt hjärtas röst kan nog vara ostämt ibland instängt i ett bröst. en ambassad som saknar sitt land. men för blommor, hjärtan, ängar, makalösa stränder föll ensamrätten rätt i christer sjögrens händer.
im leaving bitterness behind this time im cleaning out my mind
vad ska jag säga? när de första ljuden av en förgiftad man började spelas gick jag ifrån vider till vacker i själen. måste jag säga så mycket mer?
men jag tror att du vet, att den jag älskar är du som bär mitt namn. gå aldrig din väg. gå aldrig din väg olle

1 kommentar:

alla vackra ord