☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, juni 18

SJU OCH extralåtarpåULTRA. lajf, lajf is strejejnsch

heavenly surrender once again

först kom jag på min situation, och jag har bestämt mig nu också vad som ska hända med den. sen skulle jag titta och radera på alla utkast som finns på min blogg. då såg jag mitt heavenly surrender once again-inlägg.
då kom jag på hur fint livet är igen.
vad konstigt allting kan vara.
jag äger nått du inte har (jag äger nått du inte har) jag äger nått du inte haaaaaar.

2 kommentarer:

  1. Ärs jag måste kommentera igen. den här bilden är så himla himla fin. lixom martinmössan, depecheaffishen och så din himla reeperbahntröja. och så ser det ut som om kliver rätt ut ur garderoben. det är någonting speciellt. i canot put my finger on it now, men den är så himla fin

    SvaraRadera

alla vackra ord