☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, juni 10

jaja

hej bloggen.
igår var det världens konstigaste dag. först grät jag jättemycket och sen drack jag jättemycket. låter som ett väldigt emotionellt psykiskt-instabilt beteende, haha alltså.

men det var avslutningfest på rävudden på kvällen och jaa, det var kul. aja, vad ska man säga egentligen. jag hånglade, sprang runt i bh, rökte vattenpipa för första gången i mitt liv, snyltade alkohol, hade emotionella samtal. betedde mig konsigt och sa konstiga saker och jaaa, jag skäms som in i helvette. ni vet sådär att man känner hur kroppen blir stel, ögonen blir som smala streck och så blir man alldeles varm i ansiktet.
så känns det. fast självklart har jag varit med om värre saker som hänt på en fylla. men jag tror att jag skäms så himla lätt bara.
fast det är väldigt fint att vakna upp bredvid någon som man tycker om. hmmh jag skulle kunna säga min pojkvän egentligen. ja det är sant jag har en pojkvän. gud vad ovant att säga det men man vänjer sig säkert.

jag har iallafall varit bakis hela dagen och jag undrar verkligen hur jag ska orka börja jobba i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord