☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

lördag, maj 22

hon sprang vilse i sig själv, men skrattade glatt ändå. vi kunde aldrig ens förstå

nu står jag i mitt rum och jag dansar och blundar, blundar och dansar och lyssnar på Dileva. tänker på mina kära systrar och varför jag är så bitter hela tiden. fast just nu är jag ganska lycklig.
äsch, det är nätterna. flyga är svårt när sinnet väger tungt, säger Dileva
jaa han har så rätt.
det är så många som tror att Dileva är en tjock våldtäcktsman som tror att han är jesus. OCH att han gör dåliga låtar och sånt.

men asso.. nej.
folk som inte ens har lyssnat på Dileva kan ju inte säga att han är dålig. jag trodde också att han var en tjock våldtäcktsman som trodde att han var jesus. sen kom jag på att det är väldigt fint för män att vilja vara jesus. dessutom så är han en väldigt speciell person.

titta på bara denna video slasch du är precis




om du kom ifrån skyn med din kärlek till allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord