☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

lördag, maj 8

first and last and always until the end of time

varför längtar jag så mycket. jag vill ju, fortfarande vill jag. ibland överväger jag att dras tillbaka bara för att det är så jobbigt att vilja.
igår lyssnade jag på playing the angel, i mitt mörka rum där möblerna blir någonting annat när det är mörkt. fast det var inte det jag tänkte på, jag är bara lite emo_xx.

jag lyssnade.. levde med playing the angel. jag var den. åh den vackra skivan. sen drömde jag om när jag stod alldeles ensam i globen. och han sjöng. och nu gör det ont igen. åh gud tears are falling tears of joy. nu gör det sådär ont igen, bara för att det var så vackert och det var då.
nu sitter jag bara här och längtar tillbaka till konserten och sjukligheten. haha så komiskt. jag bara skrattar åt mig själv.
"jag räknar rum i mitt liv och tänker så många rum det blir". åh olle vet. olle ljungström vet han vet oja oja.

tänk att det är så fint med musiken. jag kom på det igår. tex om vi tar min kära mor susanne kristina nyman 48 år, levde sina unga dar på 70talet= hasch hasch knull love peace and harmony något sånt, jag var ej där.
min egen mor tror att jag sniffar mitt nagellack. hon tror att jag dricker vodka i tc. hon tror att jag köper en limpa cigg varrannan dag. hon tror jävligt mycket, säkert också att jag knullar runt som ett jävla mongo, skulla fan inte förvåna mig.
men det jag egentligen gör är att jag röker, inte så jäkla mycket för den delen heller. dricker lite vin och en gång per halvår blir det förmycket, och då har jag alltid någon anledning till det och det kan också vara pågrund av henne.
det enda jag egentligen vill ha är musiken. det är det jag gör. stannar uppe några timmar extra för att lyssna på den. sen spelar det ingen roll ifall man har självmords-känslor i skolan, för det är så jävla värt musiken.

äh skit i det. varför försöker jag ens. suck lol kling bom krash.
tro inte att jag är emo. nu ska ni få se en riktig emotext:

"nothing but the knife to live for. on life, all i need.
give me one good reason. give me more S... amphetamine logic"

sisters of mercy asso.... attans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord