☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, maj 14

its a laaaa its a laa its a laaa its a laaaaa

tänk när jag hade en blogg som var alldeles hemlig och jag kunde skriva exakt vad som helst i den, när som helst. jag behövde inte lägga in världens ytligaste inlägg för att behaga alla andra. jag ska inte tänka så ens. jag måste sluta med det. och ifall folk inte tycker om det så kan dom bara lämna bloggen och aldrig komma tillbaka.
if im not good enough for you typ.
okej nu ska jag börja mitt riktiga inlägg.

people are people. alltså, jag sitter på mitt golv och lyssnar på the singles. jag förstår inte ens varför jag sitter inne på min blogg när jag lyssnar på detta. ååh. men ja, eftersom systra mi har tittat på disc två på deras... deras... liv. kan man kalla. men också på deras live DVDs. one night in paris och devotional tour. åh jag, jag ska minsann göra något farligt idag med. IKVÄLL
i natt. när denna singles är slut. oj vad jag dansar och blundar, blundar och dansar,
PLAYING THE ANGEL LIVE IN MILAN 2006 OJA DISC TVÅ DAMAGED PEOPLE OCH A QUESTION OF LUST.
jaaaa och snart är det somebody...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord