☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, maj 12

olle olle fina ljungström

oj vilka fina soliga dagar som jag missat genom att jag suttit hemma i min soffa med min teve, min dator och mitt te med halva koppen honung genom att ge min hals.. emh tillfredställande vis

iallafall får jag stanna hemma i helgen!!!!!!!!! ensam!!!!!!!! åh vad jag är glad för det oja oja nu kan jag ju åka till kaspers fest eller vad det nu kan vara. tala om för mig, gärna.
"you never close your eyes anymore when i kiss you lips and theres no tenderness like before in your fingertips" åh jag måste till 80talsfestivalen ååååååååååååååh jag måååååååååååååååstee
och jag måste.. jag ska jag ska jag SKA till gröna lund den 22 juni

åh vad detta gör lilla mig så lycklig så jag vet inte vars jag ska ta vägen riktigt. åh skit mongo schizo some bizzare mix sklhfjaskhsdså





och ni som inte vet vem Olle är tror säkert att han är någon ful vissångare. nejjjeeeeee. reeperbahn reeperbahn reeperbahn åh reeperbahn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord