☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, maj 13

sökord: sjuk/vår/balkong/födelsedag/elegant machinery

varje gång jag går ut på balkongen och sätter mig och "tar en paus" eller vad man ska säga.
då kommer den dära äckliga fuktiga fräsha instängda men ändå träiga nostalgiska känslan. jag älskar verkligen att det är vår, eller sommar också faktiskt.
varför. kanske för att den kalla hårda fittiga ångestsprängda vintern är borta. kanske för att snart är det synth tiden med elegant machinery och depeche mode. kanske kanske kanske för alla festivaler. men mest pågrund av att snart är jag fri.

känns ganska ironiskt på ett sätt, för det kommer egentligen aldrig hända. men skit i det och nu är det sommar/vår vet ej. snart fyller mira år sexton år om 23 dagar fyller mira år. och nu blev det äckligt på balkongen igen för jag tänker så mycket på min födelsedag och firandet av det. jag vill inte jag vill inte fira den dagen. jag ska ta 10 rosa sömntabletter och sova sova sova heeela dagen lång.
det är nästan bestämt att det ska vara så. jaja. jag är fortfarande sjuk iallafall. kewwwll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord