☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, maj 7

dreaming

and looking to the day
i mesmerize the light

ja. nu sitter jag här. in my room where time stand still. jag har min.. den (den är inte min, smärta) vackra vackra speak and spell skivan. "I play dan ameeerican"
mitt rum är så vackert. mitt liv är så vackert. just i denna sekund. where time stand still, or moves at your will.
sluta.
nejmen egentligen borde jag gå ut till min mor i varddagsrummet. jag är så taskig mot henne. varför gör jag så? sluta.
sluta med allt.
instrumental.
jaja.
here again and when you speak i watch you move away and seem so sure. aj ontbra ångestkärlek.
i natt ska jag lyssna. jaa jag ska lyssna så jävla hårt. jag vet inte på vad med det spelar ingen roll. jag är så excited haha excited tour åååh nejnejnej men kanske den svarta ängeln men jag vet inte riktigt men kanske den röda blomman eller den lila skivan eller ultraljudet eller den beigafinavackra skivan ooooh i just cant get enough i just cant get enough ooooooooooooh i just cant get enough i just cant get enough i just cant get enough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord