☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

lördag, maj 29

strangeways

death of a disco dancer

jag ska börja lyssna på smiths igen.
alltså. days are long, nights are crazy. jag menar det verkligen. och det konstigaste av allt är att det är ett A-HA citat. have you heard the news, the dogs are dead. ibland när man inte kan lyssna på musik så lyssnar man på allting annat som liknar den musiken. in a case like this, så vare depeche och synthen.
den vackra synthen.
men stop me if you think that you've heard this before. åh morrissey. jag skrattar nästan lite för mig själv. det är så pinsamt allting. ååh. hur kunde jag tappat the smiths. hur kunde jag. jag hatar nästan mig själv för det. och när jag säger 'nästan' så är det för att jag inte ska säga
"jag hatar dem allihop och jag hatar mig själv mest."

man ska aldrig hata sig själv. även fast det är så fruktansvärt lätt att bara, hata. det är så lätt att köra över sig själv med fel tankar och förvridna syner. jag önskar att det inte alls var så lätt att hata sig själv. tänk om.
or is life sick and cruel, instead

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord