☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

lördag, maj 8

succes has been so easy for you

1. Det första du tvättar i duschen? öhm. kroppen tror jag?

2. Gillar du kaffe? jaaa. stort överlevnads föda

3. Hur mår du just NU? ont i halsen, ont i magen. ganska lugn fast någonstans i bakrunden hör jag lite 80tals synt så då blir man glad.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar? n. fast han är mer man.

5. Berätta om din senaste dröm. assoo.. jag drömde om depeche...

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? tror inte det faktiskt, tröttnar lätt på samma mat

7. Vad vill du ha just nu? vad jag vill ha... hmm. jag vill ha en tidsmaskin. och en cigarett skulle inte smaka fel.

8. Har du räknat till 1000 någongång? när jag var liten försökte jag ett antal gånger.. men det är en såndär sak som man borde göra innan man dör

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? haha biter

10. Använder du smileys? typ bara ;) för den är så äcklig

11. Har du träffat någon kändis? jaa några. hmm.. bara för det kommer jag inte på några lol

12. Gillar du keso? NEJ

13. Vilken låt hade du i huvudet senast? asso. det är svårt och komma på det eftersom jag redan lyssnar på musik men jag tror det var darkness med human league (det låter som VÄRSTA emo låten, inte inte)

14. Hur många länder har du besökt? Norge, Finland, Danmark, Tunisien, Frankrike, Grekland, Turkiet. juste Holland.

15. Är dina föräldrar stränga? ja

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? helt plötsligt blev jag alldeles obehaglig. jag vet inte

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? jaa min prinsesskrona

18. Brukar du hyra film? ibland

19. Var kommer du vara på Lördag? hemma i min säng med min dator och lyssna på musik ensam in my room.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nej men jag kommer ihåg det. jag blev asrädd för jag trodde att USA låg vid typ kramfors haha

22. Vad åt du till lunch? vaknade sent

23. Har du lockigt hår? egentligen jaa

24. När grät du senast? i går natt

25. Har du gått in i en vägg någon gång? asso bokstavligen jaa men inte annars

26. Favoritårstid? summer love

27. Vem höll du senast i handen? jadu... Alice i min klass tror jag

28. Sover du med TVn på? hos fader

29. Tycker du att du är gammal? asso gammal nog att ta ansvar lite mera men inte gammal nog att hålla på med aktier

30. Är du mörkrädd? jag är skiträdd

31. Gillar du ditt liv just nu? inte i denna sekund. och ibland får man störda perioder. men annars är det så mycket bättre än förut

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? nej aldrig wow

33. Har du bra syn? jaa

34. Var är dina föräldrar just nu? mor äter och far har jag ingen aning om

35. Vad har du på dig just nu? sockar, långkalsonger, linne, underkläder, tjocktröja haha. håret i en tofs sådär asskabbig som man kan vara

36. Vad var det senaste du köpte? en ögonbrynspenna

37. Hatar du mer än 3 personer? hatar ingen

38. Använder du sushipinnar? jaa annars är man noob

40. Äger du ett vapen? alla mina saxar annars nej. juste min morbror gav mig en köttkniv förra julen

41. Gillar du ditt hår? asso skulle jag förklara min kärlek till mitt hår skulle det ta hela dagen

42. Gillar du dig själv? personligheten är lite äcklig men funkar. jag gillar det jag gör, för jag gör det för att jag gillar det. sen utseendet behövs inte tala om

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? om man måste välja mellan de två så är det mamma, men hon vet ändå ingenting

44. Hur ofta använder du MSN? när jag har datornnn

så kewl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord