☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

måndag, augusti 31

you broke my heart and i lost control

what can i say i dont wanna play anymore. what can i say im heading for the door. oh i cant stand this emotional violence.
det är så sjukt, så fruktansvärt sjukt.
i bakrunden finns jag påriktigt, inget sjukdomsstrul. depeche mode. dom började finnas i mitt liv ungefär då jag fick sjukdom.
jag var tvungen och offra för att få det allra finaste. det är jag så glad över, jag säger bara det att jag ångrar det inte. jag har fått uppleva det finaste en människa kan uppleva och det hemskaste.
det är så värt det.
att byta ut föda mot martin är det bästa jag har gjort. det är det bästa som hänt mig. den riktiga ängla martin känner inte mig, neej nej. men den martin som bor in my room känner mig, därför att jag har showed him the world in my eyes.
jag hatar att äta. men när jag tänker efter... på hela grejen att gå ner i vikt. så känns det så konstigt.
det är så fult och så äckligt och så snuskigt och så fruktansvärt F E L
bara wrong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord