☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

söndag, augusti 9

the darkest star

mu mu mu livet är nu nu nu
det finns inget bättre än att vara jag. jag i min ensamma lägenhet i min ensamma värld. där bara männskor med medvetande och exsistans finns.
i have to believe that sin, can make a better man.
jag klarar inte av en dag, en dag utan musiken. en dag utan ljuden.
vad skulle jag göra då? vad skulle jag göra om inte martin fanns. utan martin skulle inte allt vara detsamma. om inte dave fanns skulle det inte heller vara detsamma. om inte människor fanns, vackra människor. människor som jag, som förstår.
livet är det här. sitta i min ensamma lägenhet i mitt svarta ensamma rum. fylld med känslor. det viktigaste av allt.
jag mår bra. nu. för stunden då allt bara svävar iväg som.. som en fluga. det finns inget bättre än det här. mira lee. jag är mira lee. och jag känner. jag älskar och jag lever. black celebration och jag lever.
det finns inget bätte. livet är nu nu nu.
let have a black celebration tonight. dom har talat, visat oss. åh. musiken.
jag upplever något underbart nu. nåt så jävulskt underbart. det finns inget underbarare än det här.
det är nu nu nu.
jag kan dö för musiken. jag kan dö för den. för den är värd mer än något annat i hela världen. den är värd allt. dave, martin och fletch. åh. black celebration. åh. detta liv, detta liv. toonight.
tänk om alla människor skulle få uppleva det som jag upplever varje natt. för varje natt med musiken i öronen är speciell. jag blundar. skiter i den stora spindel flugan som flyger omkring här för att förstöra. jag blundar. jag skiter i att mamma ligger i sin säng och morrar för att jag sitter vid datorn. blundar. jag skiter i allt. för inget av det betyder någonting.
come here kiss me now
detta liv detta liv. aldrig skulle jag kunna byta bort detta liv mot någonting annat. the more i look, the more i see, the more i feel. tonight.
touch me touch me now touch me
gitarren. synten. there are flies on the windscreen. synten. det här är livet. jag älskar det. martin och mörkret. det fula i det hela. det finaste jag kan önska mig har kommit till mig.
martin. vad skulle jag göra utan han. min svarta ängel. its a question of not letting what we build up crumble to dust. jag älskar dig, martin lee gore. du kommer aldrig svika mig. du kommer bara finnas och vara. det är det enda jag vill. det är min enda önskan, att du aldrig försvinner. det vet jag att du aldrig kommer, min svarta ängel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord