☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

söndag, augusti 2

agent orange

det känns. som om det som finns inte finns längre.
det känns i hela mig. det känns verkligen.
jag är tom. agent orange.
ett tyst svart rum. så som jag längtat så mycket efter. helt plöstligt så hatar jag det.
jag skulle kunna bara.. bara. så som jag så mycket tänkt på.
bara. bara bara bara. om jag så ändå vågade. tills dess, agent orange och svart rum med en svart själ.
black town. celebration.
om jag ändå orkade. om jag ändå kunde slippa att vara så förbannat.. förbannad hela tiden.
åh. agent, agent orange.
jag tänker på martin. jag tänker jätte, jätte mycket på martin.
han har säkert suttit en kväll, kanske en som denna, och tänkt djupt inne i sig själv. kommit på. det ena ljudet efter det andra ljudet.
han tänkte visa världen. precis. exakt.
han har visat mig. han har visat mig mer än världen.
never let me down.
he will never let me down
never let me down again
see the stars theyre shining bright
everythings alright tonight
never let me down.
martin, never let me down.
never let me down again

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord