☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

lördag, augusti 22

windscreenfly

fyfan vad äckligt.
mor kom hem nyss. jätte jätte full, så full. "VILL HA TEVEE" säger hon.
smetar ut sin kropp i soffan. så äcklig hon är. hör hennes steg mot toan, hör henne spy. hör hur allt äckligt kommer ur hennes kropp.
jag försöker glömma det äckliga ljudet med martins röst, med hans verk men det går inte att glömma. jag hör ljuden inne i mig, precis som jag hörde in chains hela tiden förut.
martin snälla, bota ljuden. snälla gör det. never let me down. klart att du inte gör det. så klart. du har redan fått mig på bättre vägar.
men fortfarande känner jag den hemska känslan innom mig. hon äcklar mig så mycket. så jävulsk. familjen nyman som spyr på lördagkvällar. jag älskar. vill inte vara släkt med henne, nu tar hon bort spyan med papper. jag hör. exakt så som jag gjort så många gånger, samma position. samma blod.
äckligt. jag vill bara spy på henne. på henne i henne, överallt på henne. dränka henne i mina spyor. how can a view become so twisted?
gud kan hjälpa till, inte att spy men att få mig tillbaka. brought me down to earth igen. ska stänga av, vakna alldeles för tidigt, "jag har redan ätit frukost/kastat mackan åta helvette.
music for the masses är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord