☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, augusti 4

the fire still burns

det första jag sa idag när jag vaknade bredvid stella var
"idag ska vi se korn"
hon log åt mig, en glad mun men ett olyckligt ansikte.
det menas, nu är det över. nu var det slut. depeche mode var slut, för en månad sen.
jag grät lika mycket igår som jag grät då.
jag vet inte riktigt vad jag ska säga. det är svårt och hitta ord till... det. allt det. det.
only you excist here
det är det jag menar. det. det är svårt och hitta ord till detet. till konserten. till beskrivningen av hur mycket det finns i min kropp. hur det känns att flyta iväg till ljuden av it doesnt matter two, macro eller comatose. hur det verkligen känns som att det är närvarande, in your room.
ensamma svarta nätter med låtar av hopp och hängivenhet.
jag vill helst inte göra så mycket mer, jag vill helst inte göra någonting alls. vad finns det egentligen att göra?
allt kan bli så bra, allt har så mycket att ge som man inte visste. crawl on the floor for you, went looking behind every door for you.
det är exakt det jag talar om, i rush for you. sant. men truth has become meraly half truth. men aldrig in your room where time stand still.
or moves at your will.
det är exakt vad det går ut på. just one caress from you. and im blessed.
in your room. barrel of a gun. home. stripped. precious. wrong.
så var det igår, ljuden får mig att inse, verkligen inse att det här är det jävla rätta.
OH GIRL LEAD ME INTO YOUR DARKNESS.
klarar mig inte en dag utan dom där orden. jag lever för dom, jag lever för... dig.
im living on your breath, feeling with your skin.
depeche mode 3 juli 2009 22.00 - 0.00
dom där två timmarna, dom var mer än magiska, dom var mer än det bästa som någonsin hänt mig.
det går inte och beskriva. aj aj aj. det värker i mig. tre vise männen dom.
the way you moved 3 juli
is hypnotizing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord