☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, september 28

waiting for the sun waiting for the sun waiting for the sun

"LIFE IS A KITCHEN HOUSE" och jag sväääävar på rosa gulli moln och ramlar in i garderober och verkligen lyssnar på the doors som en besatt galning. livet kan vara bra.. OM.

idag. har suttit i en drömvärld, druckigt massa kaffe, lyssnat på massa musik och skrivit massa novell.
jag har pratat med massa människor och varit en massa glad och suttit på massa, massa rosa gulli moln.
livet kan vara bra... OM

(jag är den hemlighetsfulla Rose med svart kaffe och cigaretter som hänger på ett cafe och lyssnar verkligen på musik. verkligen.)

1 kommentar:

  1. ELLER så heter jag lixom stella ROSE och det råkar vara jag som heter. så du får va hemlighetsfulla lee. eller så e jag bara dryg. ferlått.

    SvaraRadera

alla vackra ord