☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, september 16

MUSIC IS YOUR SPECIAL FRIEND

åh gud. lägger mig ner och bara the doors. andas the doors. lever the doors. åh. sånna få band som jag verkligen fastnar för på några timmar. the doors. strange days have found us. the doors. when the music's over turn out the lights. the music is your only friend until the end. (fast det är bara nästan sant)

and you cant believe what it does to me.
jag mår bra. fast egentligen inte men jag mår bra precis just nu oj vad jag mår bra och oj vad the doors är bbbbbbbrr.. gudomliga.
jag råder alla, ALLA att lyssna på the doors. bara... en låt. one sound, one single sound och du är fast.


åh gud.
åh gud åh gud gud gud the doors

1 kommentar:

  1. alltså jaa allså jaa. jag skulle kunna skriva likadant fast det har jag nästan gjort redan. vet inte. jag sejer mest bara
    AA MEN PRECIIIS !

    SvaraRadera

alla vackra ord