☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

lördag, september 4

drömmar

härom natten drömde jag att min gamla kompis amandas pappa dog. och jag berättade det för mamma för jag tyckte det verkade så himla konstigt (av alla personer som jag kunde ha drömt att de dött) och hon sa att när man drömmer om döden så behöver det inte betyda precis -döden-.
hon sa att döden i drömmar kan betyda förändringar. men liksom, jag har ju redan gått igenom så många förändringar. vad kan det möjligtvis vara som kommer att förändras nu? det spelar ingen roll fast egentligen spelar det stor roll. men jag orkar inte tänka. varför ska man tänka egentligen? bara älta, älta, älta istället för att vara kall och hård och slå bort allting istället. fast då kanske man aldrig lär sig.
jag älskar att vara kall och hård.
fan alltså. livet är svårt. så jävla svårt. jag kommer aldrig klara av att vara kall och hård hela mitt liv. det spelar ingen roll. ingenting spelar någon roll förutom grunden till sig själv. allting som inte är grunden är lika med luft.
nej fyfan. detta är säkert bara bakis-snacket som kommer fram. joo men självklart är det det. som alltid, när man är full kan man berätta allt "för man är ju full". varför dricker folk alkohol när det är en gift och när man bara blir helt mongo? när jag säger mongo menar jag lika med inte sig själv.
varför vill man vara någon annan? ska man vara någon annan? ich bin aus plastik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord