☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, augusti 3

strangers in the wind

jag vill inte sova jag vill inte leva jag vill inte dö. nästan som en klyché. vad ska man göra när ens liv är en klyché. vad handlar allting om varför får kroppen ångest för? varför har man ångest för ifrån första början? vad är ångest? vem har ångest? har du ångest har jag det. vad spelar det för roll ens. den bara finns där och så vill man inte sova inte leva och inte dö. den bara är som en blöt hund. slickar på mig slickar på mig blöta hund slicka slicka slicka blöt puss blöt hund blöt lukt. sluta ha en klychéigt liv mira lee. kan man göra nåt som får en att tappa ångest. jo jag vet precis vad jag kan göra för att den ska försvinna men liksom. är jag en såndär alldeles för svag människa som inte kan och inte vet och inte har viljan. jag tror nog inte jag har vilja. hur får man den som? jag har lärt mig att man måste uppnå botten för att kunna få viljan att ändra på sig.
en gång nådde jag botten - tror jag. eller det är svårt och veta för det kändes inte som så. kändes inte alls som så bara finhet och dimma. fast jag var jävligt ful då fast det tycker ju inte jag. kan man inte bara få slippa lite bara. jag vill inte leva jag vill inte dö och jag vill verkligen inte sova.
åh en sak som jag skulle vilja var att min mor var här typ nu och sa åt mig att sluta äta upp mina naglar och inte röka upp mina nyköpta cigaretter. kanske hjälpa mig att klä av min förklädnad. vem ska jag föreställa i morgon? så väldans rätt av dig dileva att säga så. jag lyssnar ganska mycket på cut copy och det är så fint och jag känner lycka ja det gör jag men ångest finns där ångest finns där ångest kommer alltid finnas där och vad kan jag säga om de? bara att jag hatar det för mitt liv och jag önskar att jag inte vore så puckad som jag är.
hjälp mig. hur. vet inte.
åh vad klychéigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord