☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, augusti 3

nobody lost, nobody found

hej jag sitter hemma nu. hemma ifrån emmabodafestivalen. hemma ifrån gräs skog bajs urin alkohol människosvett spya- lukt. (JAG ÄR HEMMA IFRÅN BARNMATSBURKAR JAAAAAAAAA)
jag är också hemma ifrån underbara människor. underbar stämning och framförallt underbar musik. jag sitter och lyssnar på cut copy om och om igen. gud vad dom är B-R-A om man ska bokstavera en sån grej. with hearts on fire I reach out to you tonight och så dansar man okontrollerat med sin spindelkropp med vodka i magen en svart natt bland tusentals människor.
gud vad dom är bra.
är ensam hemma med ingen som säger åt mig vad jag ska göra. älskar livet på nåt vis. röka på balkongen och lyssna på cut copy halv två på natten.

vet ni vad jag gjorde i dag då? vaknade upp bakis med mitt emo och vi bestämde oss för att laga såndär god bakismat. iallafall det slutade inte så bra, vi lagade pyttipanna med ägg och rödbettor - OCH - allting hade gått ut. så jag åt gammal mat idag. så himla gott bara sitter och hoppas att jag inte blir magsjuk till urkult... vore lite sjukt hemskt bara.

sen övrig uppdaterings från emmaboda info:
- jag har skakat hand med Plastique och sfbklkdbfbla okänt namn (sångaren som jag inte fick autograf av) I WELLE ERDBALL ASSO. GUD.
- träffade två depechesjälar som jag aldrig kommer glömma, typ som dom dära 35åringarna innan depeche på arvika förra året som ba "KÄNNER NI TILL ALAN WILDER, GUD DOM KÄNNER TILL ALAN WILDER".
- HAHAHHAA en sak som är så himla kul att nu har jag sett lika mycket stella som stella har sett mig = vi vet inte riktigt hur man gör med vodka ännu...
- helgens diet = langos, barnmat och alkohol. inte så klyftigt av oss men aa.

IN GHOST COLOURS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord