☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, augusti 11

and you could say........ ........but i was far awahehey

HEMMMAAA HEMMMAAAA HEMMMAAAAAAAAAHHAAA HEEMMMAAAA.
jag är hemma. jag älskar att vara hemma. hemma hemma hemma och ett citat: "stockholm stockholm guds utvalda stad, där en är ledsen, nån är mördad och nån är bara glad."
"stockholm i mitt hjärta" allting.
bara stockholm och jag lyssnar på (surprisingly) cut copy fast jag känner den dära construction time again känslan. dessa sista dagar ska jag bara.................... sommarlova. och vara happiest girl i've ever knew och theres something in the air tonight.
urkult var bra men emmaboda var bättre. nu ska jag fixa tvätten = ett kilo kläder plus mitt hår. ska dansa lite kanske ta en snus eller så för jag är cigarettlös sen lördag och det är onsdag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord