☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

lördag, augusti 14

först något seriöst sen kom ett djur

folk som Carrie i Sex and the City är jag avundsjuk på. men tänk, hon far omkring stan och helt plötsligt får hon en tanke och senare går hon hem och skriver ner den, och då kommer hon fortfarande ihåg vad hon tänkte på.
hon lyckas få ner allting som hon funderar över. om jag ändå också kunde göra så för liksom... människor tänker. mycket. eller dom flesta iallafall.
just nu tänker jag på alla människor runt omkring mig. åh herregud det är ett DJUR på väggen. typ lika stort som ett halvt finger. åh fyfan jag har aldrig sätt nåt så äckligt. gud det är massa jävla djur här inne vafan har hänt med min lägenhet. dras djur till akohollukt eller vafan är det här???
nu tappade jag min tanke. måste ringa nån jag kan fan inte gå här ifrån med mr åååååååååååååååh den klättrar ååååh fyfan jag ringer alexis. herregud. vilket fakkking misslyckat inlägg.
okej. jag ska sitta här och stirra på djuret tills alexis kommer.
den kryper alexis kooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
jag skakar. skickade sms till alexis nu. jag är seriöst rädd tillochmed fakking skiträdd
ALEXIS FÖRFAN KOM NÅN GÅNG

femtio minuter senare kom hon. den är borta nu. alexis är min hjälte. älskar henne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord