☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, oktober 22

a momentary lapse of reason

idag var mitt smink rosa. alexis födelsedag, dagen efter hennes mamma trodde att alexis var en bajskorv. det är sant. vi har fikat, det är också sant. ätit en och en halv muffins var, en present till alexis. då kan ni tro, varför äter hon muffins ifall hon är sjuk?

jag älskar pink floyd. dom har jag fastnat för, väldigt hårt. jag har börjat älska pink floyd väldigt sådär hårt på bara en dag. en dag och jag älskar dom. men dom är ett såndärt band jag älskar men hatar och dom berör sådär fint innuti. jag bara älskar det och det är mörk ute och jag åkte buss med pink floyd.
nostalgi är det vackraste som finns och pink floyd kommer bli en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord