☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

måndag, oktober 26

finland red, egypt white

jag står upp. av lycka. dansar tills jag inte kan andas mer. men det är bara då musiken finns.
sisters of mercy är en del av mitt liv nu och det är mer än underbart. åh jag hoppar och hoppar. det är livet som rinner igenom mig.
andrew var det va? så fint namn. andy. when its passing strange.
jag kan inte skriva, det är så jävla vackert. det är precis så. ja, du fattar, eller åtminstonde är en sån person som skulle fatta. men jag känner inte dig tillräckligt.
when days had no beginning, while days had no end.
efter denna låt. ska jag lyssna på giving ground, tror jag. ifall jag vågar. nine while nine and im waiting. sisterhood.

okej jag är sjuk. eller åtminstonde dum i huvudet. jag lyssnar nu på Gift. ensam. i mitt rum ensam, det är ljust ute och i mitt rum är det också ljust där jag sitter och lyssnar på Gift, ensam. utan mina systrar i ett mörk rum.
finland red, egypt white. varför fortsätter jag?! åh det är så bra så bra. vackert.
det finns inget stopp. en smal kropp rör sig i ett ljust rum. tittandes på mig själv.
det är som att vara schitzofren, jag vet aldrig vilken lycka jag kan lita på.
jag vet inte jag vet inte.
finland red egypt white

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord