☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, oktober 27

dave, is, a king

ÅÅH jag vill inte åka till sollefteå på torsdag! fyfan vad äckligt, så äckligt så man spyr på allt som finns där. alla människor som pratar om deras jävla fyllefester, handbollskupper, "klippa och färga håret" en bild. jaha okej då vet jag det. ska gå och köpa godissssssssss. filmkväll, festa, röka, "tack för att ni finns där", "lyssna och FÖRSTÅ" vadå dina äckliga problem i en textrad om att du inte kan bestämma dig över vilken snubbe du vill knulla med för tillfället.
jag HATAR sollefteå. norrland kan hänga sig i rövhåret. så jävla äckliga människor där som vill massa saker. dom kommer döda mig. jag vet det bara. eller så kommer jag döda mig före.
dööö dö dö dööööööööööööö. vill inte jag vill inte. jag passar inte in där med dom andra. dom är för mycket oförstående. dom är för annorlunda än jag. när jag är där lever jag i ett annat universium, waiting for the night to fall. då jag kan vara mira. men... på dagarna är allting så fel.
nu är det bra. där fel. nu bra.
martin säger: this is our video enjoy the silence. where dave, plays, a king.
vickandes på huvudet. som om det vore töntigt det han sa. det var det också haha.
dave spelar inte. är, dave är.
en lycklig kung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord