☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, oktober 21

nine while nine

jag lyssnar på sisters of mercy och det är väldigt fint. jag ser mörka, svarta vinter dagar. som en slags flashback med ministry. exakt så. sisterhood med systrar. svält åh svält. precis så fast finare och hårdare. jag vet inte varför men jag vet att jag söker och söker efter något.

sisters of mercy. att vi missade dom. varför missade vi dom för? vet inte. dumma och dumma. fast det kommer vi alltid att vara. unga och dumma. men tillslut går det inte att ursäkta sig på det sättet, då kommer vi redan vara smala anorektiska nikotin-beroende små tanter. vid 25. attraktivt? precis som min erik.
oj vad mina öron mår bra. min kropp, mitt ljudsinne mår som en dansande våg och indianflickan mår bra. ljuden finns. hårt.
lipstick on my cigarettes
frost upon the window pane
så. jävla. levande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord