☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, augusti 3

detta är min historia.

min ipod blev stulen på emmaboda. fruktansvärt nog. men jag köpte en ny igår. och då är den så modern att jag måste installera en ny version av itunes. så gör jag fixar installationen och låter mor bara klicka på "klart" och "synkronisera". åker iväg, med min mors mobiltelefon med:
  • Nine inch nails
  • farligt Depeche mode
  • två låtar med Pink floyd
  • Röyksopp
  • Metallicca
men så åker jag hem. och tänker, sista gången jag måste lyssna på detta skit. och när jag kommer hem har mor lagt min dator på lagning. just nu. vid detta tillfälle skickar hon iväg min dator och min musik och kvar är min tomma ipod och en tom mira.

1 kommentar:

  1. isnt life terribly tragic?? åh mira det är ju ohyggligt ! när får du tillbaka den?

    SvaraRadera

alla vackra ord