☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, augusti 24

Ansiktslös.



Idag har jag kännt mig som Led Zeppelin. Jo hela gruppen. Typ Mats om han skulle leva på 70talet.

Jag har faktiskt tyckt att Zep varit för hårda för mig. Vill ha kvickfingrade människor som spelar på en hammondorgel helst.
Men om jag känner mig som ett typiskt zeppelin-fan och tycker att de är för hårda har det ju blivit något fel.

Dom är inte alls för hårda.

Dessutom ser han guddomlig ut.

Sen kan jag notera att när jag är socialt närvarande, som Åke säger (och betyder att man är nere på jorden och inte i tankarna), så fortsätter jag läsa The Shining.
Och snälla ni, ifall ni vill fortsätta att vara psykiskt friska, så läs aldrig den.

2 kommentarer:

  1. ÅH ÄNTLIGEN.
    klart du inte inte kan tycka om led zeppelin, något fel var det. har varit lite orolig för dig om jag ska vara ärlig. the song remains the same filmkväll snart???!!

    SvaraRadera
  2. Åh fantastiskt!!! Jag är så glad att du inte tycker att de är för hårda <3 när man upptäcker magin med led zeppelin finns typ inget bättre

    SvaraRadera

alla vackra ord