☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, augusti 11

blandat med babbel länkar jag king crimson





Ibland önskar jag att jag fick vara med på en riktigt "fin-bohem-fest" med alla som har läderväskor, mittbena och dr martens, (fast egentligen tror jag de är hipsters) och kolla hur det är. Men det liksom.. går aldrig, för jag har inga vänner som går på sånna fester och dricker tequila shots med citron.

Det må vara läskigt hur mycket konstiga kontakter man får,  de som liksom lyssnar på grovt bra musik och lever på gränsen. Vet inte.

Äsch, jag fortsätter spela bas och lyssnar på år 1969 och rullar mina cigaretter istället för att dra fram mitt jäkla gula camel (för det är bohemiskt att röka gula camel istället för röda marlboro). Nja. Trivs nog bra här med mina überfantastiska nico bilder.



(Nu känner jag mig lite bättre iallafall.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord