☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

söndag, december 12

insaine and saine

hej alla vänner. jag ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande. har dock inte haft tillgång till dator så det är inte så att jag är lat. utan mer.. varit på fängelse fast inte fängelse bokstavligen med galler utan mera socialt fängelse.
aja. läget är som så att jag är sjukskriven ifrån skolan. pgr av att jag är knäpp.
ska fira jul i stockholm för första gången i mitt sextonåriga liv. blir kul. är jättesugen på att ha en fest för jag vet det perfekta fest-temat. eller det är väl sånt som man sitter och drömmer om när man inte har någonting att göra om dagarna.
theimaginelife.dreamingmydaysaway
det bästa med att vara vid liv är allt man vill göra och hoppas på att göra. inte bara vara död. äh. spelar ingen roll vad jag gör för det mesta har jag ändå fakkat upp ganska totalt. fast nu ska jag få hjälp på riktigt. så hoppas på en fin framtida friskt sinne. saine.

1 kommentar:

alla vackra ord