☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

söndag, april 11

jag

jag skrev. ett långt inlägg där jag öppnade mig såhårt. sen.
råkade jag radera det.
och jag blev sådär tom igen. och jag har ont i ryggen och jag har säkert cancer men vad kul åh vad vi gillar det. jag ska berätta vad jag är för något nu: jag är trött, tom. jag har: cancer, sjukdom, musik, en dator, en ensam lägenhet.
jag vill: lyssna på kassett, sova, skolka, röka.
jag önskar: att jag var någon annan.
jag kan: röka, lyssna på musik, sova, dö.
jag tänker på: skogshuggare för det är det på teve, mor, ryggen, the cure, i bakhuvudet om en man.

hejdå cepe jävla fittblogg jag hatar dig och allt i hela världen cepe cepe ta dina jävla ord och halshugg dig själv med dom för jag behöver varken dig eller dina ord. som du kastar på mig rakt i ansiktet. fast det var inte till dig bloggen. det var till



cant you see i try swimming the same deep water as you is hard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord